söndag 11 september 2016

LITE PAUS

Nu har jag en liiiten paus här innan jag måste köra igen. Jag körde intervaller imorse och sen va vi ute i skogen en sväng och plockade kantareller.
Tuva sov i vagnen så vi passade på att gå en runda. Hittade en hel del :-)
Thea har varit med en kompis och kollat på streetrace i byn.
Nu har jag kört Max på kalas men i och med att det är fotbollsmatch nu strax så hann fotbollskillarna bara va på kalaset 1 timme. Så jag ska strax hämta de och skjutsa ner till planen. Jag passade på att tvätta bilen under denna timmen. Å när jag lämnat på fotbollen ska jag passa på att handla lite innan matchen börjar. Det gäller ju att utnyttja tiden mellan tiderna för jag hinner ändå inte hem emellan. Men visst, ibland är det lite körigt med alla tider att passa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥