söndag 28 augusti 2016

LILLAMÅLA

Jag har hört mkt om vilka fina saker det finns ute i en trädgårdsbod som heter Lillamåla men jag har aldrig kommit till skott att komma iväg. Men nu är det kanske sista helgen hon ska ha öppet och då är det 50% på allt. Jag kände att då är det ju nu eller aldrig om jag ska få se butiken ifall hon väljer att aldrig mer öppna den. Så imorse tog jag med mig Max när vi handlade på maxi och sen tog jag med Thea ut till Lillamåla.
Hittade de här 2 bilderna från nätet.
Så fort vi kom innanför dörren sa Thea Så GOTT det luktar :-) Å det va ju doftljus lite överallt. En perfekt "Lotte-affär" med andra ord! Så kul att se Annika med som har butiken, jag va dagbarn hos hennes mamma när jag va liten.
 Meeen Jooo, jag hittade 3 ljusstakar.
Sen hittade jag 3 ljuslyktor som funkar både separat eller på ljusstakarna.
 Mina hitte-på-ljus passade med på ljusstakarna.
 Sen, som ni vet, är jag vääääldigt svag för lavendel!
Det blev ett ljus med den underbara doften. Tänkte ställa det i sovrummet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥