torsdag 25 augusti 2016

JAG HITTADE EN NY SIDA :-)

Torsdag, snart fredag! Dagarna fullkomligt rusar iväg inte sant? Det slog mig att det inte är sååå himlans länge tills Tuva fyller 2år. Fatta, denna lilla lilla tjej fyller två... Jag har kikat runt lite på nätet för att se vad vi kan tänkas ge henne. Jag hittade en hoppborg först men där tyckte vi olika, mannen och jag. Sen hamnade jag på KRABAT och där inne fanns allt möjligt :-)
 Kolla bara in denna söta kakburk :-) Perfekt i Tuvas leksakskök så mycket som hon bjuder oss på "kaffen och kaka"
 Ett indiantält, det hittade jag Här och jag tyckte det va jättefräckt.

 Söta muffinsformar är väl alltid bra att ha.
En verktygsbänk som jag hittade Här den hade hon gillat så hon kunde hjälpa sin pappa med sina egna saker :-)
En söt liten Madicken-klänning. Ja, med andra ord, det fanns hur mycket som helst! Jättemycket fint, dockor, djur, utklädningskläder, dockor, bilar, instrument mm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥