söndag 28 augusti 2016

FOTBOLL OCH TRÄNING

I eftermiddag har vi varit i Ljungby på poolspel. Första matchen började ju jättebra, de vann med 8-2 och Max gjorde första målet precis i början av matchen.
Match nummer 2 förlorade de med 3-0 men jag tycker de spelade bra!

När barnen lagt sig så hade jag bestämt mig för att gå på bandet, jag skulle ladda ner en app och räkna steg men så fick jag inte igång appen så jag kom in på en annan.
Iallafall så kom jag upp i 7667 steg när jag gick 1h på bandet.
Jag kom 7.3km så jag är nöjd!! Ska på't imorn igen. Jag jobbar sent för vi har APT när vi slutat så jag får se om jag springer ute eller ta en pw på bandet. Skönt att jag kan välja :-) Meeen när jag gick på bandet slog jag en blick mot kalendern som hänger på väggen! Jag började ju inte alls när jag trodde, jag börjar visst en timme tidigare! Himla tur att jag kollade!! Så nu fick jag tänka om + ställa rätt klockan = bäst att sova nu ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥