torsdag 25 augusti 2016

FÖRSLAG PÅ ÄVENTYRSBAD? KÖPA ETT OBJEKTIV?

Morn! Alla är lämnade och jag har ett par minuter innan jag börjar. Innan vi la oss igår tog jag en Alvedon och det va det första jag tog imorse med.... Jag har inte en enda sjukdag på mig än i år *peppar peppar* och vill inte ha någon heller ;-) Men jag började känna av lite halsont och tung i huvudet så det hoppas jag ska försvinna nu! Har inte lust att vara sjuk i helgen. Jag satt och kollade lite på vad vi kunde göra och jag va lite sugen på Tosselilla men de verkade ha stängt redan.... Någon som har förslag på ett äventyrsbad? Gör inget om vi får köra en bit. Det ska ju passa alla åldrar.
Jag är för dålig på att fota just nu.... hinner inte, men en blogg utan en bild i ett inlägg? Nääää för trist!

Jag köpte ett nytt objektiv till kameran och jag hoppas det kommer imorn. Jag hade ett till den gamla kameran men det gick sönder efter 7år ;-) Så detta jag köpte nu är likadant fast uppgraderat. Så nu ska jag sälja mitt andra objektiv som knappt är användt... Någon som behöver ett objektiv till en Nikon? Stl 70-200mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥