måndag 15 augusti 2016

1A DAGEN PÅ NYA JOBBET

Här sitter jag på rast med massa info att ta in :-) Det känns jättebra och ännu bättre i o med att jag precis fick ett mejl med tidigare fritidstid beviljat :-) Av vissa anledningar tycker jag inte om att barnen skulle ta hand om sig själva hela morgonen och cykla till bussen själva ett par dagar i veckan så jag är väldigt tacksam att jag fick det beviljat. Inte mina öppningsdagar då de skulle bara bli väckta av oss och sen fixa allt själva, där lättade en sten.
Något annat som inte kändes bra va att lämna lillskrutta på förskolan imorse (tur inte jag lämnade). Hon hade varit sååå ledsen men jag fick sms och bild senare när hon lekte och va glad igen. Älskade unge. Jag slutar efter mellanmål så då ska vi hem och mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥