söndag 3 juli 2016

SITTER UTE I ETT VÄLDIGT MÄRKLIGT VÄDER...

Så fort Tuva vaknar på mornarna så vill hon ju ut, hon satt på trappan och blåste såpbubblor så fort hon fått på sig kläder :-)

Nu sitter jag ute på trappan med Lillekissen vid fötterna. Jag ska försöka få ihop en matlista och en handlarlista för jag tänkte att vi skulle vara lite duktiga och planerande nu ett par veckor ;-) Måste inom Apoteket och ha fästingmedel till denna katt, så många fästingar som jag kan ta på honom vid ett tillfälle det tar jag ju intr på hela sommaren på Diesel.....

Idag är det ju ett himla märkligt väder, shorts går ju ha men koftan åker på och av hela tiden.... När solen är i moln och det blåser är det ju kallt men så fort solen visar sig är det ju riktigt varmt. Å nyss en regnskur men nu är det soligt igen men jag hör att det börjar åska nu istället haha. Det går ju inte riktigt veta hur det ska vara i eftermiddag. När Tuva vaknar hade vi tänkt cykla en runda och plocka kantarellerna som mannen såg igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥