måndag 25 juli 2016

MORGONTRÄNING

Oooooh shit! Flåsar och pustar och svettas som en gris :-) jag började morgonen med en balja kaffe och ett kokt ägg. Det räcker för mig när jag ska träna på morgonen. Jag har sagt det förr och säger det igen - löpbandet är den bästa investering jag gjort! Jag vet inte hur många hundra mil vi har avverkat ihop men det är några stycken :-) Det är absolut en grej jag skulle köpa nytt ifall det skulle gå sönder. Det vet jag att jag använder! Men på nästa ska det gå att ställa i tid och hastighet och lutning automatiskt.
Jag började med 10min uppvärmning och sen 16 intervaller mellan 12-14 km/h sen lite nedvarvning efter. Lutningen jobbade upp till max och ner till noll igen.
Härligt att ha träningen gjord på morgonen!! Men jag är sugen på lite nya träningskläder, jag har kört mycket med röhnisch men har sett något snyggt på instagram med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥