tisdag 12 juli 2016

MITT ÄLSKADE LAVENDELSPRAY

Ooooh ikväll blev det äntligen en tripp ut till Onödigt Snyggt. Jag har inte fått ihop det med hennes öppettider på länge och jag va desperat efter mitt städ-lukta-gott!!
 Här står jag och håller hårt i min påse ;-)
 Äntligen kom vi dit och jag hade tur att det fanns en flaska kvar :-)
 Jag älskar detta linnevatten, det luktar "riktig" lavendel. Jag städade ju innan idag så när vi kom hem med detta gick jag runt och sprayade i varje rum. Fasen va gott det luktar alltså!! Jag frågade om hon inte hade något annat som luktade lika gott i lavendel. Jodå, det fanns ett sköljmedel som oxå fick följa med hem. Jag behöver bara ta 15ml till en tvätt så det lär räcka länge. I'm in heaven haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥