onsdag 6 juli 2016

LITE SEG, ÄR DET VÄDRET TRO

Skönt att bara sjunka ihop efter en lång dag. Det blir ju lite segt när det är lite barn och inte är så strukturerade dagar, idag körde jag miniröris med de lite större barnen. Vädret har ju varit regnigt hela dagen och hur kul är det? 
Thea sover hos kompisen inatt med och jag pratade både med Thea och kompisens mamma ikväll och de har hur kul som helst, det är hästarna som gäller hela dagarna :-) Kan tänka mig att när hon väl kommer hem imornkväll så sover hon innan hon lägger huvudet på kudden.
Jag har fått en ny mama på posten och jag måste komma ihåg att säga upp den!! Jag har alla olästa (utom 1 nr) sen Tuva föddes...... Har varken tid, ork eller lust att läsa den längre. När jag lägger mig vill jag läsa en bok och då kommer jag max 4 sidor sen sover jag.
Nu nattas Tuva och jag ska gå upp och läsa en bok för Max. Hörde att det visst va fotboll på tv  ikväll och mannen hade plockat kantareller på lunchen idag så jag vet vad det blir här om 1.5 timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥