onsdag 15 juni 2016

HUR KOMMER BEBISEN IN I MAGEN?

Ja det skulle jag reda ut idag... I flera dagar har barnen på jobbet undrat hur bebisen kommer in i magen, ni får fråga era föräldrar svarar vi. Men de vet inte, varken mamma eller pappa så jag sa till mamma att hon skulle fråga sina jobbarkompisar, sa ett barn. Å sen fick jag det på mig att jag hade ju haft bebis i magen sist så då kunde ju jag ta den diskussionen. Jotack, men jag har en bra bok hemma. Jag tog alla barnen med mig till bibblan igår och skulle se om jag hittade något men det va ju lönlöst så idag skulle jag ta med boken lovade jag. Så fort jag kom imorse hörde jag Har du boken med dig?
Det stod att pappan har ett frö i sin pung men då sa ett barn Inte min pappa för han har bara en tjuga. Haha i pengarpungen ja ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥