söndag 5 juni 2016

FINA VÄNNER, SJUKA OCH DJUR

Sitter på trappen med iskaffe - igen, jag fastnade för det där med iskaffe och tycker det är såååå gott :-) Lillhönan sover så jag hoppas hon blir av med sin feber snart. Över 40 grader och lite nya koppor på det. De andra två har härjat rundor på förmiddagen så nu har de både städat ut lekstugan för att de ska sova där ute inatt + att vi fått hem en höna till från grannen. Å så kommer A och P, de är effektiva på att styra upp grejer de där 2 syskonen ;-)
 Jag hittade lite bilder från i fredags, då va vi hos G och T och barnen på kvällen. Vi grillade och kikade på fina klänningar hon hade köpt. De ska ju på student och de kommer bli så fina så :-) Sen åkte vi till sjön så barnen fick svalka sig. Jag gick i och svalkade fötterna - trodde jag, det va det varmaste vatten jag känt på! Jag är en riktig badkruka så när jag säger att det är varmt - då kan ni lita på det hahaha. Men det va riktigt långgrunt så det kan ju varit därför.
 Tuva tyckte botten va läskig med lera och kottar så hon trodde att det va bajs.... Så fort hon såg en liten kotte sa hon bajs ;-)
Men detta då? Har ni sett så söt? Lilla Milton som verkligen va huuuuur söt och go som helst. Å hans fina mamma som passande nog heter Vackra. Å där ser ni ju mina fina vän med, lika fin på insidan som utsidan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥