tisdag 24 maj 2016

VÅRAN TISDAG

Sitter ner och glor i mobilen fast jag vet att jag borde läsa ut min bok som måste lämnas tillbaka på torsdag. Jag gillar den men det är ju det att när jag läser så somnar jag ju alltid ifrån den... Det spelar ingen roll hur bra boken är :-)

Nu är det alldeles tyst sånär som på klockan som tickar och en hund som skäller emellanåt. Mannen är iväg och lilla damen sover gott. Jag åt upp sista ostkakan och så packade jag ner träningskläder. Imorn är det APT efter jobbet men jag har en timme från det jag slutar tills mötet börjar så jag tänkte ut och springa en runda.
 Idag efter jobbet hämtade jag upp Tuva och sen direkt till frissan. Klippte av ett par cm på håret men färga ville hon inte :-( Jag hade gammal färg i, men då fixar jag det själv i helgen!!
När vi kom hem så va det ju utomhus som gällde ;-) Tills jag sa att vi skulle äta korv haha. Tuva älskar korv!!
Efter maten gjorde vi det hon gillar allra bäst - cykla. Vi gav oss ut och cyklade 8km. Vi skulle titta om hästarna va ute men tyvärr va de precis intagna. Å så fort jag ställde mig upp på cykeln så va sadeln upptagen ;-) När hon kom på att hon kunde lägga upp fötterna där så va det ju såklart jättekul.

Nu blev ju detta inlägg flera timmar försenat.... Det hände en liten incident.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥