måndag 16 maj 2016

MITTEN PÅ MAJ

Hej hopp mitten på maj, galet! Denna veckan får vi andas och ta en dag i taget, det är något v a r j e kväll. Å i helgen är det kalas båda dagarna. Ikväll är det årsmöte och avslutning för Theas badminton. Tro det är någon prisutdelning med.
Idag är inte himlen riktigt lika fin, alldeles molnigt och massa blåst. Skönt med lite variation i vädret men jag hoppas på sol snart igen :-)

Våra nya grannar fick inte bo kvar så nu hoppas både vi och barnen att det kommer hit en barnfamilj. Det hade varit toppen!

När jag ringde Thea imorse så sa hon mamma, du glömmer väl inte att jag fyller år imorn? Haha, nej, jag skulle aldrig glömma bort hennes födelsedag :-) Jag satt och slog in hennes presenter igår. Å jag hoppas hon ska bli nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥