onsdag 25 maj 2016

HEMMA SENT OCH SVETTIG RUNDA

Ikväll va jag inte hemma förrens efter 21 då vi hade personalmöte och så va jag inom och handlade lite. Jag måste ju ha mitt nässpray...
Jag hade en timme ledigt så jag va ute och joggade en sväng men det va vaaaarmt!!
 Det blev varken långt eller snabbt men alldeles lagom i värmen:-) Det luktade såååå gott i vissa områden, där fanns antingen mycket liljekonvaljer eller stora syrenbuskar. Ljuvligt!!
När vi kom ut från jobbet sen så regnade det ju på rätt bra så nu blev det friskt och skönt ute igen.
De här blommorna har med slagit ut nu och luktar väldigt gott! Någon som vet vad det är? Vita blommor.

2 kommentarer:

  1. Körsbär kanske...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en buske. Jag va inne på jasmin för den luktar så gott, men jag har ingen aning..

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥