söndag 29 maj 2016

EN TUR TILL SKOGEN

Grattis alla mammor på morsdag, eller hur man nu säger. Hoppas ni haft en bra dag :-)
Här står jag och kokar rabarbersaft just nu. Innan idag va jag och Tuva en sväng hos min kusin och därifrån fick vi med oss både rabarberplanta, rabarber till saften och en 3-hjuling. Hit ska hon få komma och ta hur mycket syrener hon vill :-)
Vi har suttit ute på en filt och läst. Sen fixades cyklarna färdigt idag då jag fick köpa ännu en slang. Så vi cyklade ut en runda.
 Vi stannade till vid vägkanten och gick in och tittade lite i skogen.
Jag tycker det är så kul att gå och prata med henne om allt som vi hör/ser, hon förstår ju så mycket. Å nu svarar hon ju när jag pratar med henne och annars pratar hon på rätt bra själv:-)
Jag va såååå trött och osugen på träning men nä, jag ville ut för det dröjer några dagar nu innan jag kan få till träning igen. Klassträffar 2 kvällar på rad i veckan. Jag tänkte bokat spinning men då är passet nedlagt på söndagar..... Men jag kom ut och svettigt va det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥