onsdag 11 maj 2016

ÄPPELPAJ OCH LITE LEDSET MAMMAHJÄRTA

Hej hopp, här ligger jag i fåtöljen och får kli på fötterna av mannen som ligger i soffan. Älskar att då kli på fötterna!!
Igår slog tanken mig att jag skulle gjort äppelpaj men sen glömde jag bort det, rätt som det är ställer mannen sig i köket och jag frågar vad han gör, "överraskning" säger han bara. Å så gör han äppelpaj :-)  Jag hade inte ens nämnt det igår att jag va sugen. Han kan han!!
Idag fyller min fina vän A år. Jag är så glad att jag har henne i mitt liv! Idag fick hon bara ett sms men jag känner att jag behöver ringa henne. Idag va en tuff dag för mammahjärtat med många känslor och lite tårar och jag känner mig bara maktlös. Älskade ungar!! Å jag vet att jag kan lätta mitt hjärta för A och snart måste det lättas på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥