söndag 17 april 2016

SOFT SÖNDAG

Hej på er! Här sitter jag i soffan med en sovande tjej i knät :-)
Huuuuur mysigt som helst!!
Vi har varit hos min kusin hela förmiddagen och fick med oss 2 stora Ullaredspåsar med kläder. Kläder till alla 3 barnen. Hur bra som helst :-)

Idag va det möte på motorklubben men jag kunde ju inte gärna gå dit med en sprallig tjej på ett och ett halvt.... Jag ska stå i målet på en sträcka på rallyt som är nästa helg men ska få genomgång av klocka och andra viktiga saker när vi möts i skogen på lördag. Det ska bli kul!!

Nu väntar vi på mannen som ska komma hem för han har varit och hjälpt till ute på jaktstigen hela dagen. Så nu ska jag boka in mig på spinningen som är om några timmar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥