fredag 2 oktober 2015

BVC, LITE NYTT O PÅVÄG

Nu har vi varit på BVC med lilla damen, det va 1-årsvaccination idag egentligen men eftersom Tuva hade 40 graders feber igår så flyttade vi fram det till nästa fredag. Men vägd och mätt blev hon :-)

Pratade med han som höll i intervjun igår, när vi va klara så sa han Du är en het kandidat, o nu när vi pratade sa han att det börjar tisdag eller onsdag. Men han har inte sagt rakt ut att jag fått jobbet. Så jag är lite förvirrad och vet inte riktigt.... Men vi skulle höras i eftermidda igen.
I Ullared igår så va ju syftet att köpa en ny storlek i kläder till Tuva. Hon är ju 72cm nu så jag köpte 74. Hon behövde ju en hel del nu när hon ska börja på dagis.
Vanliga bodys fick hon men sen köpte jag nån klänning och tunika. Har inte klätt henne i klänning direkt innan men det är ju så gulligt :-)
De andra barnen fick lite gympakläder och det som de behöver.
Den här sångboken går varm :-) Hon älskar sång och musik! 

Nu är vi framme hos min lillebror så vi ska hälsa på honom lite innan vi ska till Växjö och sjukhuset. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥