fredag 16 oktober 2015

BÖRJAN TILL HELG

Happy friyay :-) Fredagskänsla? Jodå den finns ändå jag ska jobba inatt med och Linus ska iväg och ta en öl ikväll. Men är det fredag så är det! 
Jag har haft mina tomater ute i sommar och tillslut kom det gröna tomater iaf. Nu börjar de mogna när de står i fönstret uppe på toa, lite sent kanske haha :-) Men vi ska ta och provsmaka jag och Tuva, hon älskar ju tomater.
Igår hade jag lunchdate som kom med sushi. Mmmmmmm! Älskar't.
Köpte det här igår när jag va o handlade. Drack en kopp innan jag gick och la mig. Struntade att knappa på telefonen som jag alltid gör annars innan jag somnar utan läste i min bok direkt istället. Slocknade som en klubbad strax innan 9!  Inte för att jag tror att jag sov så gott pga teet men jag ska allt ta en kopp ikväll med o lägga mig i tid. I o med att jag inte sover på förmiddagarna de här dagarna så är ju all sömn på kvällarna bra :-)

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥