söndag 23 augusti 2015

MERA FORMEX O NU PÅVÄG HEM

Nu sitter vi i bilen påväg hem :-) Vilken trevlig helg det har varit. 
Här är lite bilder från Love Forevers monter på Formex. 
Asså det är så snygga kläder!! Jag skapade en Facebookgrupp som heter Love Forever at home, Lotte, Älmhult lägg till er där om ni vill, bjud in vänner om ni vill. Jag kommer visa lite kläder där. Vill ni boka visning så är det bara att mejla. 
Jag ska in och köpa en klädställning och galgar så fort vi landar i Växjö. Linus och Tuva hämtar mig nu när jag har kläder och allt med mig hem. Ska bli sååå skönt och få pussa på dom igen och bara att få lägga sig jämte dom ikväll :-)
Terece som är grundare och designer är hon till vänster.
Här är vi, hela gänget som va på mässan.
Vi kände oss som små myror i de stooooora speglarna.
Vi gick förbi Carolina Gynnings monter innan vi åkte därifrån.
Sen gav vi oss iväg till Enköping och säljchefen. Så mysigt de bodde ute på landet, hönor som gick lösa på tomten, en loppislada och lite andra lador på tomten. Ett hus på tomten som vi bodde i. Så berättade hon om deras spöken på tomten och allt som händer. 
Tuppen kom till o med in och tittade till oss :-)

Tack alla tjejer för den här helgen, jag har lärt mig massor, om både visningar och internetshopping ;-)

1 kommentar:

  1. Jag gick också på formex i helgen och gick runt och sa åååå och guuu! :) Det finns ju så otroligt mycket fint där! Så mycket bra tips och inspiration också.
    Hoppas du får en bra start på veckan!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥