tisdag 18 augusti 2015

IT

Jag satt och surfade runt lite på arbetsförmedlingen och andra ställen och då slog det mig hur många olika IT-företag det finns i både Sverige och i hela världen. Det finns alltså fler ställen än Ikea för en Älmhultsbo ;-) Men iallafall så sitter jag här med min padda/iPhone och är glad att jag kan med de... Eller ja, ibland är vi oense för jag och teknik går sådär bra ihop ;-) Då hamnade jag  Här och där finns ju både seminarier, kurser och jobb. Ja nu utbildar de ju inte mig i en grundkurs i datorer (tyvärr) men om du har utbildning och söker jobb inom IT såg det ju ut att fina möjligheter till dig. Jag kan ändå tänka mig att om du kan allt det där hightecha inom IT så är det nog rätt kul ändå. Fast jag är nöjd att jag kan med kassaapparatern när jag jobbar haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥