måndag 3 augusti 2015

FLASHBACK

Gött!! Började min morgon med en joggingrunda så nu är det gjort :-) Nästa gång blir på torsdag.
När jag sprang där i skogen så lyssnade jag på någon topp 100 med sommarlåtar och då spelades Vill ha dig i mörkret hos mig med Drömhus. Då kom det flashbacks haha. Dagen efter vi slutat 1an på gymnasiet skulle Drömhus till silverdalen och jag och C skulle dit. Jag missade det eftersom polisen tog mig... "Enda" gången de tagit mig, jag ha inte fått blåsa eller hamnat i hastighetskontroll eller nånting. Iallafall började jag räkna efter och jiiiises så många år sen det blev... Jag har sett ett kort sen den kvällen och då hade jag precis färgat luggen grön så jag va ju grön i nyllet haha. Å så hade jag slagit upp näsan och hakan i asfalten. Jaja, många år sen som sagt ;-)
Nu blir det en dusch och en välbehövlig hårinpackning!

2 kommentarer:

  1. Haha men Lotte då ;) Grön lugg? Du var säkert lika fin då som nu <3 Vad duktig du är med löpningen, jag sprang faktiskt med en runda igår. Blev riktigt stolt över mig själv, länge sedan jag sprang =) <3

    SvaraRadera
  2. Jag saknar din blå lugg ;-) <3
    kram gisan 💖

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥