torsdag 14 maj 2015

SOLIGT OCH HÄRLIGT

Huuuur fint väder är det inte idag :-) Så mysigt att vakna med solen som lyser in på oss. Vi var vakna 20-25 minuter vid 5 sen bestämde sig Tuva för att somna om till 8.10 och det blev vi ju glada för!! 
Jag startade genast första maskinen med tvätt för det går ju inte låta bli att hänga ut på tork när det är så fint. Annars ska vi pilla lite ute idag och Linus ska ta en sväng ut till åteln. Härligt med en röd dag mitt i veckan.

Igår hade Tuva barnvakt, som hon inte ens vet om, hon sov hela tiden. Jag kollade om mitt blodtryck så nu fick jag medicin igen så det förhoppningsvis sjunker. Sen följde barnvakterna med oss hem på fika som de visst hade med sig. Trevliga gäster det där, haha :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥