fredag 8 maj 2015

NJUTER AV SOLSTRÅLAR MEN INTE AV HUVUDVÄRK

Jodå mellan molnen är solen framme och värmer gott :-) Tuva sover i vagnen, tjejerna försöker flyga med drakar och jag försöker fånga en och annan solstråle. Max följde med en kompis hem och jag fick med mig en kompis till Thea.
Jag måste försöka få tag i någon som kan ha Tuva en stund nästa vecka så jag kan gå till vårdcentralen, jag har huvudvärken från helvete! Å jag vet ju vad det beror på - mitt blodtryck. Jag mejlade mina tryck till njurdoktorn men han har inte svarat, så jag tänkte att jag skulle ta det igen och sen får jag ringa honom om han inte tänker svara på mejl. Å jag kan ju inte ha med en Tuva när jag måste ligga still en stund innan det tas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥