lördag 16 maj 2015

LILLE KILLEN BÖRJAR BLI STOR

Nu är vi igång denna lördag, Linus är ute och klipper gräset och krattar upp hos hundarna medans jag tömmer kameran, städar och tvättar. Det får bli städ på övervåningen idag, eller så långt jag hinner medans Tuva sover. Sen ska vi ut och lägga spår i skogen med Oden hade vi tänkt. Jag är ju nyfiken på om han är lika badtokig som Jäger var så jag vill ut till sjön och se om han vill simma☺ I torsdags flyttade ju Linus och brorsan åteln och inatt hade de redan gris där. Den hittade rätt direkt! Får se om vi tar en sväng förbi så Oden får lukta där med.
 Han växer ju så det knakar den lille killen♥ Snart är han 4 månader och har vuxit en heeel del - på höjden haha. Han kommer nog bli ganska stor.
En liten tuffing som inte ger efter för Maisters hårda behandling! Men Maister har rymt nu ett par ggr och tagit Oden med sig, tur att han kommer när jag ropar på honom iaf! Maister fck jag hämta i grannens trädgård, han hoppar över deras staket och står i hennes hunds rastgård....
Nä, bäst att fortsätta, en får ju va effektiv när tillfälle ges!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥