tisdag 12 maj 2015

FORTFARANDE INTE RIKTIGT HUNDRA

Här ligger vi, i sängen mitt på blanka dan! Ne, nu är det ju kväll visserligen, men igårmorse när vi kört barnen till bussen sov vi i 3 timmar, både jag och Tuva. Vaknade upp till världens solsken! Idag har vi inte kunnat vila lika mkt då jag hade en tid på vårdcentralen, det är iallafall inte halsfluss jag har!! Men ont gör det och matlust finns inte. Det jag ätit på två dagar är lätträknat. Jag minns till och med vad jag ätit, jag som inte ens minns vad jag ätit till lunch samma dag annars...
Men så himla vackert det är ute nu!! Grönt överallt även om det inte är helt utslaget. Vi har insynsskyddat helt från "grannarna" nu. Kanske det dämpar deras skönsång med som de har ibland. Annars hörs det ju in. Men jag vet inte, de kanske inte spelar in tv varje kväll. 
Ser ni på bilden? Ett litet Maisterhuvud sticker upp till vänster i busken, jag såg inte han när jag tog kortet.
Annars sitter vi och leker med leklådan endel, där finns spännande grejer! Jag kan inte sluta titta på henne när hon grejar, hon tycker verkligen det är sååå kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥