onsdag 4 mars 2015

FIKAT OCH SIMMAT

Smaskens vilken goooofika vi fick innan idag hos Gissan♥ Hon hade stått och bakat igår (tro jag) för vi skulle komma, saftiga goa kärleksmums, drömmar och cocoskakor. Det satt finfint! Så fort jag kom innanför dörren till henne så slängde jag mig runt halsen och sa att jag saknat henne. Där är det riktigt mysigt att komma in, hemtrevligt och man kan vara preciiiis som man vill. Vill jag släppa världens brakskit så hade jag kunnat det, fast nu vill jag ju inte det, men jag hade kunnat☺ Bara att veta det är skönt. Tuva tyckte det va lika kul hon att vara där, glad och hon gick mer än gärna till Gissan.
Sen parerade vi ju in sovtiden till simningen och vi hann inte ens ut från gårdsplanen till asfaltsvägen (typ 2-300m) innan Tuva sov. Sen sov hon gott i 50 minuter och klarade av heeela simningen idag, typ andra gången hon gör det. Annars är hon alltid trött 5 minuter innan det slutar, men idag va hon pigg som en mört och dök 3ggr. Jag hade kameran med mig och tänkte ifall ifall där är någon publik som skulle kunna gå lös på att fotografera. Å Lilla E´s farmor va med så jag frågade henne om hon ville ta kort, om hon ville! Hon fotade mest hela tiden - alla barnen☺
 Dykdags
 Tuva är mest nyfiken och vill titta på alla andra och inte mig. Vi måste ju ha ögonkontakt för att hon ska kunna hoppa i och dyka.

1 kommentar:

  1. Åååå så glad jag blir när jag läser detta :-) jag har verkligen saknat er också!!! Så mysigt o träffa er <3
    Syns ju att det är mysdag hos mig, i min klädutstyrsel!!! Haha men de bjuder jag på ;-) älskar å prata med dig <3 Kramar till er alla fem <3

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥