lördag 21 mars 2015

ETT STÄDRYCK SKA TAS TILLVARA PÅ

Tjohej vilken lördag :-) Började med snöblandat regn och nu lyser solen! Det är ju vårkänslor så det skriker om det, därför for vi in till byn och jag köpte en bikini. Eeehh, ne inte riktigt. Eller jo, bikini köpte jag men inte pga vårkänslor utan att jag va tvungen till babysimmet som börjar nästa vecka igen. Beställde hem ett gäng från H&M men ingen satt bra så jag chansade på TeamSportia och tadaaaaa, hittade en direkt!
Å så pajade kaffebryggaren med i veckan så nu blev det en MoccaMaster
Linus är sååå nöjd :-) När vi hade invigt den hade jag 1,5 timme på mig att göra något o då fick jag ett ryck att jag kanske skulle skura köksluckorna! Å ett sånt ryck kommer ju inte för ofta så det gäller ju att ta tillvara på det. Så jag har kommit halvvägs och ska fortsätta imorn. Det blev några nyanser ljusare. När vi flyttade in va luckorna beige-gula och när han sa att han hade haft städfirma så trodde jag ju att de skurat luckorna med. (Jag sa till honom om andra ställen att hade han städat själv hade det varit en sak men hade han betalat för det så skulle jag klagat, hörde aldrig något mer sen så jag vet inte hur han hade gjort egentligen). Men nu är de skurade iallafall och de fick en gräddigare nyans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥