fredag 6 februari 2015

ETT OVÄNTAT PAKET OCH VINJETTFILMNING

Jag hade bäddat ner Tuva i soffan och gick och gjorde mig en latte. Såg postbilen vända utanför så jag kunde ju lika gärna hoppa i uggsen och hämta tidningen, någon mama eller ToppHälsa väntade jag ju inte idag. (Mååååste hinna åtminstonde bläddra igenom de 3 olästa jag har, innan de nya kommer...)
Döm om min förvåning när det låg ett paket i lådan :-) Det låg en vinst från just - ToppHälsa!!
Jag ska fota det riktigt och visa sen. Jag har inte öppnat lådan än ;-)

Åh, jag sjunger ju aaaaalltid för Tuva. Tro jag fått det hemifrån. Mamma sjöng aaaalltid för oss! Jag tror min ena bror sjöng innan han pratade ;-) Så i bilen när jag sjunger och går ut och rundar bilen och ska plocka ut barnet - fortsätter jag sjunga! Måste skärpa mig, jag får ju kolla runt på parkeringarna så inte folk hör mig!! Där hoppar jag ur bilen och sjunger barnvisor, pinsamt.
Likadant i tisdags när jag och Tuva skulle ut och gå, öppnade dörren och sjöng, som vanligt. Så ser jag att "grannarna" är ute och filmar. *Gulp* hoppas det inte kom med! Så när vi kommer ut på vägen frågar hon om hon får använda oss som rekvisita till deras vinjett. Det är alltså en tv-kanal som håller till mitt emot oss. Eeehhh, ja, jo, men jag ser ju ut som fan och ha inte sminkat mig, säger jag... Men det va lugnt, det skulle vara på håll och man ser inte att det är jag. Så i deras kommande vinjett mellan programmen kommer jag och Tuva gående på vintervägen :-) Vi har inte kanalen så jag kan själv inte se det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥