lördag 10 januari 2015

AMNINGSPAUS

Det är rätt skönt att ta en amningspaus mitt i städningen :-) Jag håller på att städa bort julen, denna gången tog vi inte fram så mkt tomtar och sånt så det va byte av gardiner och lampor som skulle fixas. Det va Thea som hade ett tomtelandskap som skulle väck.
Jag hörde att de höjt varningen på blåsten så jag köpte hem chips och dipp tills ikväll. Snöade gjorde det ju rejält innan men övergick i regn :-(

Igår va vi hos G o T och käkade pizza. Så mysigt att umgås med dom, där är inga krusiduller. Nästa gång får vi ses när vi har alla barn❤️

2 kommentarer:

  1. Här har det snöat mest hela dagen, men tvivlar att det får ligga så länge... beräknas vara plusgrader imorgon :/

    SvaraRadera
  2. Underbaraste ni <3 ikväll ligger vi också å kurar i soffan å lyssnar på blåsten som viner utanför!!! Men jag glömde köpa chips när jag halkade in till byn på morgonen!! Många kramar till er från oss <3

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥