söndag 9 november 2014

FARSDAG

Idag har vi, som säkert de flesta, firat farsdag. Linus gillar Keppler så han fick den nya boken som släpptes alldeles lägligt :-)
Jag läste den första boken och började på den andra men den va ju så läskig så jag slutade läsa! Jag vågade ju knappt gå ner i källan sen...

I eftermiddags va pappa, hans sambo och 2 av mina bröder + familj här. Det blev grillade revben och karré med klyftpotatis. Gott med grillat såhär på hösten. 

Igår va vi hos Linus föräldrar. Jag längtar lite tills de får hem sin valp, en Lajka. Jag har bara sett den på kort och den ser ju så himla mjuk och gosig ut, som en riktig nallebjörn. Deras stora Lajkor är ju så himla fina och jag skulle kunna tänka mig en, nackdelen är ju när de fäller all sin fina päls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥