lördag 22 november 2014

ETT HEJ FRÅN TUVA

Hej jag heter Tuva och jag är pigg och glad nästan jämt! Ja, jag kan ju bli sur och skrikarg om min mamma inte förstår att jag är hungrig nu eller att jag vill sova just nu i hennes famn och inte brevid! Jag har två jätteroliga syskon som pysslar om mig och jag skrattar mycket när dom är nära❤️ 
Idag säger mamma att vi ska till Ikea och köpa ett par julsaker (som säkert huuuur många som helst ska idag), o igår kom hon hem med en julskiva till... Jag kan redan alla jullåtar för de sjöng mamma för mig i somras när jag låg i magen. Å nu hör jag de varje dag, antingen på cd eller så sjunger mamma de för mig. Jag har förstått att mamma älskar julen och det gör nog jag med, jag vet ju inget annat ;-) Å jag har hört syskonen göra önskelista så jag kanske får fila på en jag med men jag vet iiiinte vad jag önskar mig! Vad vill jag ha? Vad kan jag behöva? Jag har ju min mamma, min pappa, mina syskon, mat, napp och snutte, vad mer kan jag behöva liksom?

1 kommentar:

  1. Vilken söt bild. Ja du Tuva lilla du har allt man kan önska sig redan <3

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥