fredag 7 november 2014

1 MÅNAD AV TRIPPEL KÄRLEK

För en månad sedan satt vi utanför förlossningen och visste inte om jag skulle bli igångsatt eller vi skulle få åka hem. Men jag blev igångsatt och 4,5 timmar senare tittade Tuva ut :-) Tänk att hon är 1 månad idag, såååå fort det gått!! En månad sen jag sov riktigt och säkert flera månader kvar tills jag får sova en hel natt ;-) Men ett leende från den lilla krabaten och allt är toppen. Trippel kärlek i barn - helt underbart!!! 
Lilla damen 17 timmar gammal.

Idag har jag och Tuva varit med Thea i skolan för det passade så bra innan jag skulle till vårdcentralen. De skulle redovisa Veckans Nyheter direkt på morgonen så jag ringde fröken och kollade läget så allt va ok. Så duktiga tjejer, det gick så bra och det va fina diskussioner kring ämnena. Sen skyndade vi till VC och tog blodprover till njurdoktorn. Sen hann vi precis hem innan det va matdags, phu.

Nu har vi ett par timmar hemma innan vi ska hämta hem barnen igen.

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥