onsdag 29 oktober 2014

NU HAR VI KVÄLL

Sitter här och njuter av att det är alldeles tyst, bara elden som flammar i kaminen.
Idag va vi ute och gick 1,5 timme med kusinen och hennes son, väldigt skönt väder även om det duggregnade en stund. Vi köpte med oss sushi hem och jag tror inte wasabi va riktigt uppskattat av Tuva... Hon va lite gnällig innan ikväll, vi gillar ju lite stark mat men jag tro jag får stå över nu ett tag ;-)
Idag beställde jag nya jaktkläder till Linus i julklapp. Han behövde en ny jacka men så va det paketpris med byxorna så det blev både och.

Vi bestämde att vi ska försöka göra något med bara Thea och Max snart. Så de får fokus på bara sig. Linus har en grej han gillar att göra med de och jag har en annan. Nu är de närmaste helgerna med de uppbokade men sen så :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥