måndag 1 september 2014

HELGEN I STORT

Redan måndag... Helgen försvann lika fort som den kom! I fredags hade vi vänner här på vildsvinsstek och kantareller. Åh, så gott!
I lördags va det Familjefestivalen och barnen ville se Ace Wilder och Alcazar så det gjorde vi.
Sen fanns det ju lite annat att göra för de med så de roade sig gott!
 Sekunden efter fick han lite skäll för han klättrade med en klubbpinne i munnen haha.
Ja, barnen hade kul och det va det viktigaste! Jag hade aldrig gått dit om det inte va för deras skull, för själv hade jag så ont så jag skulle helst velat ligga raklång i soffan! Men vila ska jag göra denna veckan! Igår hade jag täta sammandragningar/värkar i 6 timmar men bebisen "ska" ju inte komma än... Den kanske bara inte gillade att gå runt på Bosjökloster på Jakt-och fiskemässan....

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥