fredag 26 september 2014

DET BÖRJAR DOFTA GOTT

Doften av vanilj kommer sakta sprida sig i huset, i takten jag städat klart rum efter rum❤️

Inatt när jag va vaken hade jag lite ont i magen så det strålade ner i benen. Jag tänkte att snart, snart kanske det är dags men nu är det lugnt. Inte mer än vanligt iallafall ;-) Så när barnen va lämnade vid bussen tog jag tag i storstädningen. Här ska skrubbas och skuras så fredagsmyset kan börja så fort barnen kommer hem! Men först ska de klippa sig när jag hämtat dom. Sen väntar vi bara in mannen med :-) Men han har ju bott nere i källaren denna veckan och just nu är elektrikern här i källaren så ikväll kan vi elda i kaminen och vi får igång värmen igen :-) Kan säga att det är inte helt optimalt att städa utan varmvatten, vattenkokaren går för fullt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥