söndag 4 maj 2014

TRÄDGÅRDSLAND OCH MAAAAT

Imorse när vi vaknade fick vi för oss att vi ville ha ett litet grönsaksland, så det håller vi på med nu :-)
Men... Det är myyyycket sten! Men vi kämpar på och gör det bästa av situationen. 
Jag har gått loss med kameran i trädgården och sett det som blommar, snart kommer syrenerna med, den doften är den bästa!! Skulle vilja ha ett jasminträd med.
Annars? Jo då är det bara mat som cirkulerar i detta huvudet! Jag har ätit sill, potatis och gräddfil 4ggr på två dagar. (3 burkar sill...) Avokado med räkröra ett par ggr. Yummi!! 

Igårkväll va vi hos Familjen F och åt grillat. Mitt lilla gudbarn är för härligt, hon charmar vem som helst :-)

Hoppas dagen fortsätter lika fint som den började, jag tänkte ligga ute i solen en stund, vi ska ju på en semestertripp om ett par veckor så då skulle jag vilja ha liiite  färg på benen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥