måndag 19 maj 2014

LÖRDAG MED RALLY OCH VÄNNER

I lördagsmorse åkte vi till min bror och hans familj, packade in oss i bilen och körde på rally. Vi skulle kolla när vår andra brorsa skulle köra sin nyköpta rallybil för första gången.
Vi åkte ut i skogarna och för en gång skull stod vi kvar och kollade på alla bilarna☺ Så hiiimla fint väder!!
 Till slut kom han, brodern♥
 Jag filmade och Linus hade hand om kameran.
Tyvärr fick han bryta på andra streckan men han kommer igen på Sydsvenskarallyt som är snart!!!
 
Kvällen tillbringade vi med våra vänner P & J och deras lilla W som är en sån härlig filur!! Lite blyg i början men sen tog hon mig i handen och vi lekte och läste massa böcker☺ Åt väääldigt gott grillat!!
Nu måste jag höra med er, är det någon som vet vad detta är för fågel? Den sitter varenda eviga morgon från 4.15 och pickar på rutan! Jag blir gaaaalen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥