tisdag 20 maj 2014

HJÄRTAT I HALSGROPEN

Man kan lugnt säga att jag hade hjärtat i halsgropen! Vi hade en ovanligt stressig morgon idag, vi som brukar ha lugna mornar här annars, men barnen fick för sig att de skulle duscha på morgonen och det är cykelutbildning så vi fick vända och hämta hjälmen mm. Inte nog med det, jag lämnade barnen vid bussen och körde när den kom. Å det va 7.42, sen ringde skolan efter 8 och undrade vart barnen va.... För Theas klass ska åka iväg till de nya barnens skola och träffa de där idag och bussen skulle gå 8.30. *Gulp* inga barn i skolan, vart har de tagit vägen... Ringde skolbussen men ingen svarade och jag tänkte att hörde inte skolan av sig igen så skulle jag köra och se om de va längs vägen. Men som tur va ringde skolan efter 10 minuter igen, då hade bussen fått punka! Phuuuu!!! Inte bra för hjärtat...
 Nu vill jag ha sommar och soool!! Det är ju mycket finare när solen lyser på blommorna!!
Max kollade till sina planteringar imorse och nu börjar hans blommor komma upp☺
I helgen va jag ju nojig med, hade inte känt bebisen på två dagar så jag började trycka på magen och försöka få igång han så han skulle sparka tillbaka. Men ne, det ville han inte på beställning. Men igår började han härja runt igen så det va skönt♥ Om en vecka får vi veta vad det är som ligger där inne☺

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥