fredag 9 maj 2014

FREDAGSFEELING

Gu va härligt att vakna imorse och veta att det är fredag! Men fredagskänslan infann sig redan igår och jag går in i något slags lugn, innan har jag ju varit ledig fredagar men inte nu längre☺ Jag ska nog komma i jobbstämning jag med ska vi se!! Men efter kl 14 går jag ju och jäspar konstant, ibland blir det riktigt pinsamt...
Måste bara säga att jag älskar dessa två produkter! Den till höger är en mask som minskar porerna, det är peeling och mask. La den innan vi stack till bussen, den och hårinpackning. Så när vi körde drog jag ner solskyddet och gömde mig, va ju helt kritvit i ansiktet och såg ut som Lilla My i huvudet. Den till vänster har räddat mina läppar. Den är väl egentligen till händer och fötter men funkar precis lika bra på hela kroppen där man är extra torr. Jag hade just nu behövt bada mina ben i den känner jag.
 
Nehe, nu svälter jag så det är väl bäst att jag ger mig på en andra frukost nu på direkten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥