måndag 10 mars 2014

SOOOOLIGA HELG

Vilken härlig helg det varit!! Å lika härligt att vakna upp och se solen strålar in genom fönstret. Klockan är ställd på 8 och jag blir lika förvånad varje gång jag vaknar innan klockan och tror att jag försovit mig när det är så ljust och härligt ute☺
I fredags va vi i Loshult och R hade gjort sin Baconexplosion yummi!!
I lördags va vi med brorsan och hans familj ute och sågade ved. Å på kvällen va vi hos dom. Men emellan där hann jag njuta lite av trädgården. Hittade en krokus bland stenarna♥ Jag har alltid velat ha snödroppar i trädgården för det ser jag som första vårtecknet och det hade vi visst! Igår när jag putsade fönster så såg jag de i hundarnas rastgård♥
Bäddade ner mig och somnade en stund.
 Igår va vi i Växjö, köpte mina gardiner, de är 3 meter långa och täcker från golv till tak. Så jag städade huset, verkligen skrubbade varenda millimeter i tvrummet, putsade fönster och satte upp gardinerna.  Fick upp gardiner i lilla rummet med. Sen ska vi ta och göra iordning där inne nån dag. Där samlas det mesta just nu.... Linus kapade ved och sågade ner träd i trädgården. Så vi har verkligen varit effektiva. Höll inte kväll förrens vi la oss igår.....

Imorse när jag vaknade tänkte jag om det verkligen är idag jag ska hämta barnen. Det va ju bara några dagar sen de åkte☺ Men jo, de kommer idag♥♥♥

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥