måndag 24 mars 2014

REDAN MÅNDAG

Jaha, så har det gått några dagar sen sist igen.... Vad har hänt? Vi har varit och myst med vänner, varit på tippen, Linus drog om rör i källaren, städat, varit ute och gått i det härliga vädret, firat pappa i efterskott mm. Jag går mest runt och är trött annars, hela veckan har jag sovit S K I T, varit vaken 2-3 timmar varje natt....

I fredags efter säljutbildningen blev jag så grymt sugen på sushi så jag kunde inte hejda mig! Jag skulle nog kunna äta det 5 dagar i veckan☺ Å så lite efterrätt på det.
Jag va ute och fixade hos kaninerna, herregud så sällskapssjuka de är♥ De kommer så fort de ser att någon är påväg, de vill krafsa sig ut, i lördags hoppade de ut när jag fixade i buren men de hoppar in igen som tur är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥