onsdag 5 mars 2014

MAGSJUKA X4

Så, nu är man me igen! Vilka dagar det har varit här, Max fick ju maginfluensa natten till söndag, i måndagskväll trillade vi dit en efter en och spydde ikapp, det var värre rusningstrafik till toaletten än vad det är i byn efter 4 en vardag...
Piggelin blev vår frukost på tisdagmorgonen och det va det jag åt under hela dagen + en pizzabit på typ 5*5 cm.... Barnen va pigga och lekte som tur va jättebra under hela dagen medans jag själv stod på benen sammanlagt 10 minuter under hela dagen. Linus va någorlunda pigg han med som tur va. 
Igår va det bättre, sov inte mer än halva dagen iallafall ;-) Å nu är vi pigga och smittfria!!! Magsjuka är kort och intensiv som tur är.

2 kommentarer:

  1. Vilken jättefin bild på startsidan!! :-)

    Och hu för att kräkas och ha magsjuka! Skönt att ni mår bättre igen!

    SvaraRadera
  2. Usch, själv sitter jag här och bara väntar på att det skall bli min tur.. AHr riktig kräkfobi.. så hoppas bara det kommer så jag kan slappna av snart..

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥