torsdag 13 mars 2014

JOVARS HUMÖRET ÄR PÅ TOPP!!

Idag va det väldigt glada barn som skuttade iväg till skolbussen♥ Thea berättade att hon hade haft sin bästa dag igår☺ Å vi hade lagt en extra krydda för dagen till barnen så nu går alla runt i sin lilla lyckobubbla. Jag tror ju det underbara vädret hjälper oss lite extra med humöret med!Men det får vi ta vara på för jag kollade (tyvärr) väderappen för några dagar framåt....
Thea och Linus va på idrottsskolan igår och det va basket nu, jag och Max hade myskväll hemma. Annars är det ju alltid jag som åker med Thea, men igår ville Thea att Linus skulle med☺
Innan jobbet ska jag och köpa nya inbjudningskort till Max kalas, vi gör ett nytt försök och hoppas slippa sjukdomar! Det är fullt med kalas nu, bara i helgen ska Max iväg på 2 barnkalas. Å så ska vi ner till Skåne och fixa bilen med, så minuterna hemma ser lätträknade ut☺
 
Önskar er alla en helt fantastisk torsdag♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥