måndag 3 mars 2014

FÖDELSEDAGSKALAS OCH MAGINFLUENSA

Första gången min sån här orkidé blommar om☺
 
Här är jag en flitig skrivare nu för tiden ser jag!! Det finns en anledning till att jag ligger lite lågt, men jag kommer snart tillbaks på riktigt!
I lördags hade vi kalas här för 3 av 4 familjemedlemmar. Jag fick bra med presentkort på Hemtex så nu ska jag köpa hem de sista längderna av de lååånga gardinerna som ska upp i tv-rummet. De ska gå från golv till tak och är 3 meter långa. Men smakar det så kostar det, så är det ju.
När gästerna åkt hem åkte vi till Loshult på födelsedagsfest, gubben i huset blev 40 och dottern 10. Men det slutade med en son som fick maginfluensa..... Han som skulle haft barnkalas igår, det fick vi ställa in. Vi gjorde inte många knop mer än att cykla en mil, både barn och hund va med♥ Max fick ju en ny cykel i födelsedagspresent så den invigdes rejält☺
Idag är jag hemma och vabba med honom och vi ska strax hämta Thea vid bussen. Ikväll är det judo och där lämnas Thea över för pappavecka :-( Max stannar tills imornbitti.

Blev varken pappa eller judo, nu spyr nästa...

1 kommentar:

  1. Mysigt med födelsedagsfika men trist med maginfluensa. Hoppas att barnen snart mår bättre.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥