torsdag 6 februari 2014

NYA FAVVOJEANS

 Åh som jag älskar dessa jeans♥ Supersköna och goa.
Jag fick de i födelsedagspresent...av mig själv☺ De töjer sig lite men ska nog vara lite lösa tror jag, de görs inte i mindre storlekar iallafall....

Jag pratade med min lilla älskade farmor igår, jag ska till henne imorn och hjälpa henne lite. Sen fick hon nog lite dåligt samvete för att hon glömde ringa på min födelsedag men hon hade ändå tänkt på det någon dag innan. Men jag sa till henne att det gjorde inget, hon är ju gammal och är nog lite glömsk och jag kan väl inte vara sur för att hon inte hörde av sig när inte ens min egen mamma hörde av sig!?

2 kommentarer:

  1. Dålig stil av din mor! Hoppas du blev ordentligt firad av dina nära och kära ändå! Grattis i efterskott😃

    SvaraRadera
  2. undrar verkligen om du är ÄRLIG med det... tror inte på det men det går ju att kolla om det är sant eller inte

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥