torsdag 23 januari 2014

SÖMNLÖS...

God morgon (?) på er eller vad jag ska säga... Klockan är 3 och jag har legat vaken 1,5 timme... 

Dagarna bara rusar förbi och jag är lite förvirrad bland dagarna :-) Igår va jag iaf ledig och tillbringade dagen hos min farmor❤️ Min farbror va där med en stund och det va kul att träffa honom, han riktigt sprudlade av energi :-) 
Pepsi kommer alltid och hälsar när jag kommer innanför dörren. Men inte igår. Jag frågade farmor vart han va och hon tittade på mig och sa katten är död. Ne, inget roligt skämt för jag började gråta.... Han låg och sov så gott i en hög inne i garderoben❤️

Annars? Jag är ute på mina pw's två ggr om dagen, 4km morgon och 4km kväll. Igår när jag gått en kilometer så hade grisarna varit här och båkat upp rätt mycket. Inga trevliga djur precis. 
Jag sprang lite intervaller igår med, måste få fart på kroppen igen ;-) Jag ska ta tag i löpningen på riktigt igen så fort snön försvinner. Jag sprang ju ändå 3-5 mil i veckan innan... 

Jag har en vän som va uträknad att få bebis igår men jag undrar när hon tänker titta ut. Jo, jag tror det är en hon! Det har jag kommit fram till i hennes resonemang när hon köpt kläder till bebisen haha. Hon vet själv nämligen vad det är.... Vi får väl se, jag kan ju va helt ute och cykla ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥