fredag 24 januari 2014

MMMMM GOTT GOTT!




 
Mmmm mmm mm  så gott!!!!
 
Hela veckan har jag varit så jäkla sugen på knäcke med kaviar och ägg men minnet har inte varit med mig i affären så jag har glömt kaviar varje gång... Men igår så! Det är ju SÅ gott! Kaffet fick jag på sängen för jag vaknade samtidigt som Linus♥ Det blir en bra fredag det här, den började ju på bästa sätt iallafall☺
 
Funderar på ett Ikeabesök, behöver ju ramar till mina tavlor som jag vann, de har inte kommit upp än.... Å jag har inte varit på Ikea på evigheter! Sen får jag min kära vän på kladdkakebesök♥ Å ikväll är det födelsedagsfirande. Nu väntar jag på min fredagspodd ska släppas så jag kan ut på pw med Jäger. Men först ska jag ta tag i räkningarna, men idag är det ju riktigt roligt att betala räkningar efter decemberlönen haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥