onsdag 4 december 2013

TOMTEN PÅ BESÖK

Älsklingarna i somras♥
 
Imorse när barnen åkt med bussen stack jag in och köpte på mig rengöringsgrejer för idag ska det storstädas på hög nivå! Tvättmaskinen snurrar för fullt och det ska skuras från golv till tak.
 
Igårkväll när vi skulle ut till kaninerna låg det ett brev från tomten på trappen, han hade skrivit till barnen och så skrev han att i år kommer han med presenter till kalendern på adventdagarna, men ikväll tror jag nog att det kommer ett brev till för idag kom han med kalendrar som de önskat sig☺ Jag ska fixa till de och städa fram alla julsakerna nu och pyssla ihop deras kalender.
 
Nu åker julmusiken på och skurgrejer fram♥

1 kommentar:

  1. Vilka vackra barn:) jag passar på att önska en fin 2a advent redan nu ( glöm inte ljusen bara:)

    Kolla gärna in min nya post..ett vackert juldekorerat hem:)

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion


    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥